SUSPICIOUS MIND!

FAN! jag vet inte om jag stavade rätt (a)
Ammen fan vad förbannad jag är! Jag vet inte heller varför!
Aaaaaaaaaaaaarrrrrrrggggggghhh!
FÖRESTEN!
Ni alla kan väl..
kommenteraa :*




Och ja, jag vet, lite nördigt att jag tar kort på naturen.
Men höhö.
Det var en tävling på typ en blogg.
Bästa korten, aa, jag typ vann. Men man fick bara en länkning D:
Hhöhööh.
.....................................................................................................
Jag lyssnar på Elvis, därav rubriken. Den låten påminner mig om sommaren. Vi hade varit å badat.
Haha, ja jag saknar den tiden, fast jag är glad att sommaren är över för jag hatasr att svettas.
Jag har en cirkulation..
Jag hatar att bli blöt.
värme = Svett, Svett = vatten, vatten = arg och trött bea D':
Jahajja. Tydligen så finns det ett evangemang!
Jag klickar att jag kommer.
 ; Besök aldrig Kissies blogg dagen! &;lt
Ajja, här har ni en spellista!
filmkvl
Så jävla lite låtar, men jag nördar ut dem dära. !

Kommentarer
Postat av: Bra spellista*

Bra spellista!

Vill du att jag ska länka den på min blogg så gå in på den och ´kommentera!

2010-11-13 @ 18:32:57
URL: http://musicmonkey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0