Sett på film...

Nyss såg jag typ ngn film som hette Legion..
Den var cepe -.-
måste träna på gittar läxansen då :)
höhöhö, MEN NU SER JAG PÅ EN NY FILM! MOHAHAHHAHAHAAHAAHAHAHAHHA!
jag e så jävla less på Monocerus, så nu nördar jag massor av andra ;3
Jag snackar också med bästaste Sanna på msn! ;D ASSÅ! JAG HAR ETT PROBLEM!
msn... är det en förkortning på messenger? ;s
för i sådana fall ska jag börja kalla det för messenger, bara för att vara tvärtom! :D
Föresten!
Vad vill ni att jag ska skriva om här på bloggen?
nu har ni chansen!
Skriv vad ni vill! :D
HAHAHAHAHHA.






JAG OCH SÖTASTE HANNA! <3




Också får ni en på bara mig (a)


Så här såg jag ut i dag i min lilla facelook ! :D


Glömde att rotera x'D

Hähhähäh.

Kommentarer
Postat av: Super finurligt !

Du är så fin! :D

Jag har osso sett den filmen den är jätte läskig!

dom har typ skit läskiga läppar :o

2010-11-13 @ 22:21:04
URL: http://moaalvee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0