Godmorgon ;)

Godmorgon allihopa :)
Idag vaknade jag upp med tungt huvud, tjock hals och rinnsnuva.
Klå den ni! Höhöh, såklart är jag sjuk, skall skippa skolan imorgon. Hoppas jag hinner bli frisk denna vecka!
För liksom jag har typ inte varit sjuk nån gång sen vi börjad skolan.
Ehehehe, faen vad trött jag är.
Ume dubbelkvack dubbelkvack, mamma dampar på mig nu för att jag inte passade hennes vår-rullar.
Konversation :
Vickan - Mamma jag badar när ja vill!
Mamma kommer in och glor på mig.
-VAD FAN KAN DU INTE PASSA NÅGONTING?!
JÄVLA PISSRÅTTA!
och jag bara satt där och typ tråkade, medans hon skällde på mig (a)
AHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHA.
Nu gör hon nya.
FAN! jag har så jävla ont i huvet att jag typ bara vill dö D':
Ajja hehhee.




höh någon jävla trä bild som ni vill se! jag vet det :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du som vann, eller anmäl dig till den nya tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2010-11-14 @ 19:31:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0